Praf de Stele

And the world spreads its legs for another fucking star.

ditavonteeser_468x2777Vintage.

Aşa cum obezul nesimţit este atras de mirosul de fastfood, aşa cum piţipoanca este atrasă de orice străluceşte şi aşa cum sunt atraşi drogaţii de orice conţine praf, aşa sunt eu atrasă de vintage, vechituri, second hand, third hand, frumoasa veneţiană, epocă, anii 20, Dita Von Teese, filme şi muzică veche, ciorapi cu portjarier, poşetele bunicii din tinereţe încă pline de praf şi pulbere de stele.

Îmi place Dita cea cu mijlocel încorsetat şi şolduri mai late decât mine, cu sâni acoperiţi de solzi auginti, agent provocateur, femeia asta mă face să visez,  ea lovită uşor peste fund cu un bici, ea clasică, statuară şi nevinovată and really fucked.

Ah, fraier ai fost tu, Marilyn Manson…

Imi plac ciorapi de femei din care mai tarziu s-ar fi putut face paraşute pentru soldaţi. Sau agende pe care scrie La multi ani 1938! Un “Playboy” vechi. O poză cu autograf original Beatles şi care o să fie vândută cu 2 roni în Piaţa de Vechituri OSER din Cluj, pentru că nimeni nu ştie, de fapt, ce valoare are.

Ne încântă paturile enorm de mari, ca şi când un fluture de noapte gigant şi-ar odihni aripile în ele, rochiile vechi pline de molii şi pantofii din dulap, un toc mai mic decât celălalt cu juma de centimetru, pentru că proprietara lor să fi avut un mers legănat şi proprietara lor era Marilyn Monroe.

… în timp ce trabucuri cad şi Cadillacuri se ciocnesc şi explodează în şuvoaie de lacrimi.

Şi mai îmi imaginez case cu felinare, mulţi bărbaţi şi multe femei sau femei şi femei în cazuri miraculoase, laudanum şi vampiri, toţi acolo, pe schele.

8 responses to “Praf de Stele

  1. frumos.

  2. I loved that.

    Sincer, imi place la nebunie cum scrii, poate pentru ca imi aduce aminte de stilul meu(poate ceva mai putin haotic, mai mult frumos) si de fascinatia mea pentru dita… frumos, foarte frumos, parca miroase a ceva foarte „cool”, o senzatie inexplicabila dar incredibila. Whew! Prima chestie frumoasa pe ziua de azi, din pacate.

  3. 🙂 I love Dita 2 . All that glamor. Fiind fan MM, automat cand s-a format cuplul Dita&MM am googlalit sa o vad pe doamna asta. E intr-adevar o doamna. Si ea va fi la Paris, din cate stiu, cu un contract de 2 luni.
    Sanatate.

  4. 😀 mi se strapezesc dintzii cd te citesc si -o fac sa-mi fac rau :))

  5. Hai mai ,fi serioasa 😛 , singurul lucru”vintage” care merita osteneala este Aston Martin dar ca sa faci un mod de viata din asta este rupt de realitate .

  6. Imi place ca pe masura ce intalnesc oameni cu preferinte asemanatoare nu mai par eu atat de damaged. 😛 Dita Von Tesse fan also! *grins

  7. Nu eshti damaged, stai linistita.

Lasă un răspuns

