Minus 5 Grade sub Mări

29 responses to “Minus 5 Grade sub Mări

  1. Comentarii.

    Autor: B. Inca o data multumiri.

    Pozele stau asha lipite ca asha e wordpressul.

    • poza ‘verzuie’, care contine patru imagini a fost de fapt imaginea la care m-am gandit cand mi-a spus Andreea ca vrea sa ii fac poze. o stiam doar virtual, nevorbindu-ne „live” niciodata. merci de incredere, si sa ne citim de bine.
      des petits trous, des petits trous, toujours des petits trous

  2. A doua e preferata mea… Nu stiu de ce, dar imi aminteste de oameni veseli si beti, in Sighisoara:)

  3. jock the rock

    andreea popescu m-a lasat fara cuvinte!

  4. 2,3,5- superbe!!!!!! felicitari fotografului (si, evident, modelului):)

  5. 2 si 5, dar mai ales a 4-a si ultima.
    ce privire deschisa si increzatoare si degetul masculin care constrasteaza totul.

  6. inca se mai face fotografie pe film? asta deja e fetishism.

  7. Pentru că eşti hărnicuţă la scris, la mine pe blog vei găsi un premiu… Acesta este link-ul de la care să-l revendici.
    http://doinapopescu.wordpress.com/2010/01/23/949/

  8. bun fotograful ,,,

    interesant modelul ,,,

  9. @Doina: multumesc pt. premiu, am mai primit premii de astea. să nu te superi pe mine dar nu fac lepşe şi nu dau premiile mai departe. eu nu am nici blogroll. oricum, ne auzim curând la tine şi la mine.

  10. missdeianeira

    mi-a luat-o aia mica inainte ca si eu vroiam sa semnalez ca ai ajuns si tu in punctul ala critic in care probabil ajung toate femeile dupa o anumita varsta: sa se tunda, sa nu se tunda?… nasol… condoleante 🙂

    eu am doua intrebari: dupa ce au fost facute, cu ce au fost prelucrate pozele? si cu ce aparat au fost facute ma intereseaza.

    curiozitate de ne-artist:)

    a treia poza imi place cel mai mult. nu debordeaza de figuri de stil ci pune accent pe personaj. care personaj are o privire curioasa si contrariata in acelasi timp care face toti banii.

  11. Nu e vorba ca ma tund sau nu. E vorba cum mă vopsesc.

  12. @deia: din putiiiinele mele (spre deloc, rookie-„like” etc) cunostinte, pozele au fost facute cu un aparat peste entrylevel, un obiectiv fix (gen 50 mm) si modificate prin lightroom sau ceva. acum, cel mai bine ne raspunde „faptasul”. sunt foarte curioasa.
    @creatrix- tunde-te scurt si vopseste-te verde, sa arati ca un lan „globulos” de cannabis

    • Aparatul este un Nikon F601, filmul Ilford Pan 400 developat cu Rodinal 1+50 . Obiectivul este intr-adevar unul fix de 5omm. Nu am schimbat nimic la poze – asa le-a scanat scannerul meu. Azi, de curios le-am dus la un studio care au scanner „profi” , dar rezultatul nu m-a multumit, dimpotriva. Poza verde este asa fiindca nu am setat scannerul pe ‘grayscale’, si asa a interpretat el culoarea filmului. 🙂 That’s it.

  13. Legat de poze, poţi să încerci cu Windows Live Writter (http://windowslivewriter.spaces.live.com/). Sau să pui între poze text (gen ,,–––––- / s p a ţ i u”) pe care îl ,,colorezi” cu alb.

    Cât despre poze nu pot decât să remarc deosebitul stil vintigi. Aşa se îmbrăca şi bunică-mea.

  14. poza 3, marita cat sa umple un perete poate fi nascatoare de obsesii 🙂

  15. dam tu n-ai pupila? zici ca esti bampirita

  16. ultima este de exceptie.

  17. pozele 3 -4 se vor intitula desigur „Under my Thumb” 1 si 2 🙂

  18. 🙂 asta e o melodie care imi aminteste de multe momente haioase. o cantam de fiecare data cand o prietena se vopsea, cu cine se nimerea prin zona.
    You can’t go out
    ‘Cause your roots are showing
    Dye em black
    Black No. 1

  19. Cine domnul din ultima poza? Fotograful? Imi place domnul!

  20. a doua e extraordinara . sa nu te superi , aduce a secol 19 si a femeie plecata pe propriul drum . da pentru mine e de bine .

  21. Încă semeni cu Monalisa 🙂

    În a cincea poză ai un aer de şcolăriţă prinsă cu rujul pe buze 😀

  22. sophie baudelaire

    such a small world… i just realized that I saw the lipstick picture on lomo.ro… so you`re a friend o bmesesan… :)) such a weird style of writing you have.

Lasă un răspuns

