Cele 3 Andreea

Utopian şi MissDeianeira, ne aşteaptă vremuri faine!

27 responses to “Cele 3 Andreea

  1. Hihi, let’s hope so:D

    P.S. N-ai gasit si tu o poza dinainte de a ne apuca de baut?:P

  2. dintre cele andree, care e creatrixa¿

  3. eream sigur… dupa ruj si dupa marjele 😀 (si de pus mausu, nah, n-am indraznit). da’ sa nu-mi spui ca tricou’ ala e cu o oaie ca-mi strici tot filmu

  4. dumnezeule… deci e o oaie… 😦
    :)))) hehee, esti mortala

  5. Va inselati cu totii, si de Andre sunt cea mai surprinsa ca a uitat un astfel de cadou!!!

    Nu e oaie, e MIIIIEEEEEL:P

  6. jura´te ca in timpul fotopozarii nici o oaie n´avut de suferit.

  7. Si eu am zis ca esti sora cu Deianeira. Utopian e Andreea mica? Aici, pare inalta. Sunteti amuzante.

  8. @Cora: Andreea Mică e destul de inaltă.

  9. Tipa din dreapta prezinta maxim.

  10. Cele trei graţii…:) io mor dupa zambetul andreei mici. e atata de autentic!

  11. Adorabileloooooooooooor! Şi supertalentatelooooor! şi cu umor răvăşitor! Şi frumoaselor şi iar frumoaselor 🙂

  12. Cred ca m-as intelege de minune cu Andreea mica

  13. @Dulce Deea, Didi si Hoefora: Hihi… multumesc, ce mã mai flatati. Din pãcate, din cauza zâmbetului meu rãvãsitor si a catorva pahare de vin, nimeni nu m-ar recunoaste pe strada, pentru ca in afara de faptul ca zambesc si am parul rosu nu cred ca se mai poate observa absolut nimic legat de mine în poza asta… Partea bunã e cã e genul de poza numai buna de pus pe net:D

    @Creatrix: Las’ ca oaia-i tot un fel de miel… Ba poate sunt si oi mai imature, care se cred inca miei si-si serbeaza ziua de 1 Iunie, Ziua Mielului:D

  14. na, copile, am mai pus o poză cu voi, sper că acuma eşti mulţumită. kiss and hugs.

  15. Yaaay… poza de la tufisul de bambus din Timisoaraaa… We love Timisoaraaa!:D

  16. missdeianeira

    We love you even more!

    Profit de ocazie sa ii transmit un mesaj surorii mele intru frunze de bambus: ma tu de ce nu mai scrii nimic ma? si nu zice la mine ca nu ai timp, ca daca ai timp sa te preumbli prin europa, ai timp sa si povestesti ce ai experimentat pe acolo…

    creatrixa: pe cand un nou masturbatorium? I feeeeeel preeeeetyyyyyyy….:D

  17. Draga Utopian, mie imi vine sa rad, daca ne-om vedea vreodata, nu o sa stiu cum sa iti zic, Uti sau Andrea(cu un singur e)

  18. missdeianeira

    hai ma ca 360-u era un bordel intr-un bar de negri. cum chinuia inteligenta sau talentu pe careva, cum tzop pe 360 cu vreo postare. plus ca umblau numa ciudati pe acolo daca iti amintesti. nu de aia ne-am mutat pe wordpress, sa scriem literatura, sa exprimam stari, emotii, trairi, fara sa fie nevoie sa dai spam la toti freaks-ii care ne intreaba cum de nu credem in dumnezeu? io cel putin is ok cu ce se intampla pe wordpress. scriu o data la 3 luni, nu primesc comentarii idioate, nu ma agata nimeni pe adresa de mess, nu primesc comentarii in privat si nu face nimeni circ. eu asta imi doream. nu stiu tu de ce zici ca pe 360 era mai misto…

    • Ptiu! Auzi la ea, cum vorbeste de 360 si de cum ii cerea lumea acolo ID-ul de mess, de parca nu acolo l-a cunoscut cucoana noastrã pe domnu’ cu sarpele care acum îi este alãturi si la bine si la greu. Tare naspa cu cerutul de ID-ul si cu cunoscutul a tot felul de ciudati pe 360, într-adevãr:P

      Nici mie nu-mi place wordpressul (by the way, ne-am mutat aici ca nu mai mergea 360-ul si intr-un final s-a inchis, nu pentru ca vroiam sa scriem altceva), si nu ma descurc sa ma anunte automat cine ce a scris si nu-mi pot personaliza indeajuns pagina incat sa am background cu floricele sau cu floarea-soarelui:(( Si de asta nu mai scriu, ca numai ma supar si ma apuca nostalgia… De Europa povestim live:D

  19. a, da, acolo am dat de hoefora. initial am crezut că este elf sau travestit.

  20. Pe Facebook este o pagina francofona dedicata lui yahoo 360. Haideti sa facem si o pagina romaneasca dedicata acelorasi foste bloguri de pe vremuri.

  21. A propos, Creatrix, nu ai sughitat azi? Am intalnit-o pe o fata draguta, profesoara de engleza si tot am vorbit de fosti profesori, de internet si de blogareala pe 360, blogspot, wordpress etc. I-am povestit ca am avut ocazia sa cunosc unele persoane de pe net in realitate…si cand am zis, intre altii, si de tine, am descoperit ca era fosta ta colega de banca Dana Balint. Pe aceasta cale, iti transmit salutari de la Dana(acum o cheama Raduly). Numai bine!

  22. wow. lumea e chiar mica. cred ca o stiu pe tipa roscata din vedere. parca era la facultatea mea. si cred ca era prietena unui street artist la un moment dat. sau asa cred. (da, nu puteam pune un comentariu mai banal, mai vag si mai confuz decat asta :))) dar mi se pare o chestie asa incredibila, in ultima vreme descopar ca toata lumea cunoaste pe toata lumea. :))) am vrut sa comentez mai sus, dar am apucat sa vad putin poza asta. ps: the creatrix inca e blogul meu preferat (adica de cand l-am descoperit). keep writing, you amazing girl! 🙂

Lasă un răspuns

