carnivore

intrebare pe facebook la un joc:

crezi că hoefora are o părere bună despre tine?
am răspuns: da. ea este robert smith care stă în pat şi lentoreşte iar eu sunt cel care vine de după perdea, cu ruj roşu pe buze, mânjită de un prieten.
-din greşeala pe facebook am şters faza.
-melodia asta mi-a marcat copilăria enorm.
-melodia cred că este din 1993, când aveam fix 11 ani.
-de atunci cred că am oroare de pijamalele bolnave cu dungi şi mereu am făcut legătura că sunt pijamalele bunicului sau ceva de genu si chiar şi acuma mi-e groază de haine de pat vechi, de ornamente vechi, de gulere de 20 de ani şi de portocaliu murdar, prăfuit, este ceva acolo ce mă înnebuneste.
-prietenul care vine de după perdea este moartea milostivă, aşa cum spunea anne rice, sau moartea eterică, numai o moarte eterică poate să facă cu mâinile aşa cum face omul ăla.

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

28 responses to “carnivore

  1. Mie imi place paianjenul ala. Dura filmare, mi se pare ca acolo s-a adunat teama de moarte a lumii. Trist!

  2. You cute and cuddly 😀

  3. o sa-i pun melodia cu paianjeni buburuzei…

  4. missdeianeira

    asa zic si eu tu bubu mare. tre sa cresti bubu mica in spiritul non-terorii si al increderii ca semenii ei is normali. ca urmare, poti sa incepi sa ii citesti cat inca e in burtica, Trainspotting 😀

  5. ii place Nightwish – Phantom of the Opera. deci ar face fata si la Lullaby (fara video). ii citesc carti cu vampiri, vrajitori si alte SF-uri si m-am uitat la LotR si Alice in Wonderland (slaaab! unde e zambetul care ramanea in aer dupa ce pleca pisica de Cheshire??)

  6. daaaa, trainspotting. citez din pitici gratis. nu mai zic că e febleţea mea, v-aţi prins voi, că sunteţi isteţe:

    „Trainspotting. Ştiţi filmu’, e decent. Cartea e proastă. Nişte distruşi se droghează şi comentează chestii din prisma drogatului. Scriitorul are un vocabular limitat.

    Pe fiecare pagină apar de minim 2 ori cuvintele “fututul” şi “muistul”. Probabil omu’ a văzut că avea doar 80 de pagini de carte când a terminat-o şi a zis: boon.. hai să vedem cum sa o înflorim să fie mai mare şi să sune mai tru. Ce avem aici ? “Sickboy s-a suit în autobuz până la magazin şi a cumpărat o pâine” Scurt şi nu destul de cool. Nu prinde la idioţi de 14 ani nonconformişti şi dezinhibaţi.

    Schimbăm: “Sickboy s-a suit în fututul de autobuz muist până la magazinu’ ăla futut şi a cumpărat o muistă de pâine”.

  7. ok, pisi!
    fată hăi, fată fată

    socată nu, decat in combinatie cu niste alcool etilic

  8. deci mă sună ieri deianeira: ce faci femeie? zic: am facut socata si le-am invitat pe andreea mica si pe hefora.

    şi zice deianeira: pe hef? no aşteapt-o.

    (it was a sweet joke, acuma nu te ataca).

  9. deia e hater! tu esti hater!:)

  10. missdeianeira

    bine ma cosmopolito ca is io hater si tu lipita cu super-adeziv de bucuresti ca nici cu bomba atomica nu te-ar convinge nimeni sa te dezlipesti de capitala sa vii intr-o excursie la cluj. te asteapta creatrixa de ani de zile, acuma zi si tu, nu e pacat de ea? inca mai spera ca o sa apari mititica, te-a invitat si la socata… asa stii tu sa distrugi visele unei fiinte inocente care te iubeste si te asteapta? tu esti hateritza de fapt…

    lasa puiu micu, ca vin io si iti beau socata… 🙂

    putzintica rabdare, atata tot 🙂

  11. gata, gata, nu va certati, este socată pentru toata lumea.

  12. veneam acuma acasa de la lucru ha ha ha şi văd ceva afiş „vrei o petrecere reuşită pt tine si prietenii tăi? sună-l pe clovnul Scamă! (deci Scamă!) si era 074……clovnul Scamă inveseleste atmosfera pt. prichindei etc etc etc „.

    for god’s sake, Scamă!!!

    m-am gandit instant la andreea mică, nu stiu de ce.

  13. Hihi… stiu afissuuuuu…:))

    Si daca te uiti mai tenta undeva pe afis scrie: ,,Atentie! Furã prãjituri!”… Adicã dacã tot îl chemi sã înveseleascã petrecerea copilului tãu sã fii mãcar cu ochii pe el cã are obiceiul sã-i ia tortu’ lu’ ãla micu’ si se carã cu el:)) Si poate mai ia si vreo 2 telefoane din casã si o cutie cu bijuterii:)) Doar de-aia-i scamã… cã se lipeste de toate:))

  14. Si acum ca mi-ai amintit am si facut ceva ce vroiam sa fac demult: l-am cautat pe net. Are blog dragul de el si se transforma in Mos Craciun, Cupidon, Iepuras si ce altceva mai vrei tu, si ,,Pentru parastase si inmormantari, tariful este dublu dar succesu-i garantat!”:))))))))

    Promite-mi ca atunci cand mai facem chef il chemam si pe eeeelll. Promiiittiii?

    P.S. Mancam prajiturile inainte sa vin si ascundem tot ce-i de valoare de prin casa:)

  15. Intr-adevar, e ceva straniu cu melodiile astea care ne marcheaza si dupa 20 de ani. Sa se fi petrecut ceva deosebit, dar ce nu mai retinem, atunci cand am ascultat-o prima data? E posibil sa fim atat de lipsiti de aparare?…

  16. Doamne ce scary arata! Mie oricum mi-e frica de clovni da’ asta e ciudat rau… Plus ca daca-l cauti pe Google afli ca a si amenintat nush ce revista:))

    Oricum, eu zic ca noi doua ne-am putea machia mult mai bine si ne-am putea apuca si noi de o afacere de-asta:)

  17. Mind the language, Creatrix!:))
    @utopian: si mie mi-e tare frica de clowni, sunt absolut infricosatori!

    • Eu m-am gandit ca mi-e frica de clovni dupa ce am vazut Boston Legal (ceva serial super smart, cu avocati and stuff, unde cel mai destept si mai col avocat de acolo are fobia asta)…

      Oricum, eu nu am frici de-alea patologice, am pur si simplu frici in sensul in care prefer sa nu vad un lucru…Si tocmai de-aia mi-am permis sa ma duc la un moment dat anul trecut la circ…

      Bineinteles, au fost clovni… Si abia acolo am inteles toata chestia psihica legata de clovni… Clovnii au un fel de ,,toilet humor” pe care nici macar toti copiii nu-l gusta… Genul de ,,ups, am cazut… ha ha”… Pana si ca adult la circ am avut ceva senzatie de-aia de respingere, pentru ca toata lumea radea in jurul meu si mi se parea ca sunt ceva outsider si nu inteleg ,,inside joke-urile” clovnului.

      Deci cred ca toata frica asta de clovn provine de la ceva reactie psihica din copilarie, a unei persoane prea inteligente la acea varsta ca sa guste glumele clovnilor…

      Bineinteles, toata teoria asta poate fi pur si simplu ceva ce mie-mi place sa cred:)

  18. ah, si io vreau sa beau socata si sa ma joc cu clovnul scama!

  19. Bună Ziua!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membrii Radio Whisper, un radio anti-manele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am vizionat cu atenţie blogul tău şi vreau să spun că am fost foarte fascinat de ceea ce am găsit. Am fost atras de subiectele interesante şi de originalitatea articolelor. Felicitări ! Încep să îl citesc cu drag.
    Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău ; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doreşti, poţi să ne recomanzi orice articol şi noi îl vom promova.
    Cu scuzele de rigoare pentru acest mesaj de tip spam,acest mesaj este dedicat tie si la cei care merita care ii citim aproape zi de zi.
    Ne-ar face plăcere, de asemenea, să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piesele necenzurate, avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă numeroasă, de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că, poate, ai vrea să ni te alături şi să colaborăm, binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place. Dorim, de asemenea, să ne acorzi un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultătorilor noştri.
    Îţi mulţumesc pentru timpul acordat, iar acum îţi propun să adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul radiowhisper_com sau un email radiowhisper_com@yahoo.com pentru a discuta mai multe.www.radiowhisper.com
    Mulţumesc,Cu stimă Vlad!

  20. v-am mai spus o data! sunt nebuna dupa manele!

Lasă un răspuns

