Tonight

mi-am dat seama de un lucru: cu cât sunt mai curate canalele, cu atâta creativitatea e mai mare si filmele care vin tot frumoase. mi-am dat seama de ceva despre mine care m-a electrocutat (şoc de sus până jos) şi nu imi venea să cred că este adevărat. nici acuma nu cred 100%. dar a fost cel mai frumos lucru care poate exista. atâta eter-ism nu am mai pomenit in venele astea bătrâne.

şi cum zice corgan „toniiiii-iiii-ght”.

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.

12 responses to “Tonight

  1. impresia mea e ca dai semne maladive de curatare underneath, si pari sa ai, in the process, niste experiente epidermice.

    se simte asa o imblanzeala a ideilor si ma astept sa ne azvarli in nas sentimente frumoasa, zau

    ne pregatim pentru creatrix cu flori in par 🙂

    „many guys think I’m a concept, or I complete them, or I’m gonna make them alive! But I’m just a fucked-up girl who’s lookin’ for my own peace of mind”

  2. fucked up girl- dont like that.

  3. creatrix cu flori in par! :)) :)) e doar o stare,asa..

  4. Poi ideile cele mai faine sa-ti vina in momentele alese de tine,
    Un pic nefiresc, dar fireste, tu esti nefireasca 😛

  5. nu aleg eu momentele. eu imi „curăţ canalele” si ideile sa vina singure cand vor ele.

  6. eu tot o tin pe a mea: ca da o leneveala si moleseala totala peste noi toti odata cu caldura asta..

  7. ai supt-o piţi. si tu si altii asemenea tie. ci-ca o sa fie macel in .ro asa spun profetiile. very soon

  8. I’m kinda lost in translation… ultimele comentarii nu le pricep neam…

  9. Hmmm… vezi sa iti cureti canalele alea in curand…
    Voi trece prin CJ si ti le voi infunda… 😐

    Take cake, dear!

    >:D<

  10. missdeianeira

    si io… sau… nici io…

    care e faza cu o sa fie macel in ro? si ce legatura are cu creatrixa,blogurile si canalele ei?

    misterele parisului…

  11. Creatrix provoaca accidente mortale? Eeeeeeeeeee

  12. Al Tonight, in alta cheie [n-am gasit o versiune calumea]. Si ala zicea la fel ca primul comentariu: Nota Bene, Do not read the lyrics whilst listening to the music.

Lasă un răspuns

