andreea


13 responses to “andreea

  1. Ce faci păpuşea?

  2. lions and tigers and bears! oh my!

  3. @naufragiata: exista o fotografie de „arta”, pre-lomo, pre-everything, numita „we are tigers and dinosaurs” facuta de mona miclea. check it out.

  4. nu m-ai lasat sa iti arat marea pe geam…

  5. elena, stii ca inca te astept.

  6. roar!!!Love you!

  7. naked leopard 🙂
    off-topic: ce setare aveai pe aparat? ma asteptam sa fie mai sharp poza 😀

  8. cunostintele mele foto sunt rookie. aveam optiune M manual cu diagrafma 5.6 si timpul de expunere habar nu am si white balanceul auto probabil si luminozitate probabil 200.

  9. Eu cand gasesc o poza cu numele perfect4.jpg cauta in acelasi loc perfect3.jpg, perfect2.jpg, perfect1.jpg si perfect.jpg 🙂

  10. Nu ştiu de ce poza asta mi-a adus aminte de „Another night in”, dar îmi împărtăşesc totuşi revelaţia.

Lasă un răspuns

